مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-08حوادث

مرگ یک زندانی در بیمارستان


در پی فوت زندانی ساسان نیک نفس روابط عمومی زندان های استان تهران با انتشار اطلاعیه ای توضیحاتی به شرح ذیل ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، ایرنا؛ زندانی ساسان نیک نفس فرزند محمد با محکومیت 5 سال حبس از سوی دادسرای عمومی تهران وارد زندان شده و در اندرزگاه 6 زندان اسکان داشته است.

نامبرده در بدو ورود و درفرآیند تکمیل پرسشنامه های شخصیت اعلام داشته سابقه یک نوبت اقدام به خودکشی از طریق مصرف قرص داشته است.

بر اساس اعلام بهداری ندامتگاه زندانی فوق الذکر روزانه دارو های مراقبت تحت نظری از سوی بهداری زندان دریافت و انسولین قلمی که توسط خانواده تهیه می گردید در داخل اندرزگاه تزریق می کرده است.

این زندانی در طول مدت زمان حضور در زندان تاکنون حدودا 35 مرتبه توسط پزشکان متخصص اعم از اعصاب و روان، دندانپزشکی، متخصص داخلی، روانپزشک، روانشناس و پزشک عمومی ویزیت گردیده و در چهار نوبت با هماهنگی دادیار ناظر زندان به مراکز درمانی و آزمایشگاهی خارج از ندامتگاه اعزام شده بود.

نامبرده در مورخ 00/03/15 ساعت 7:40 به علت خروج ترشحات خونی از دهان و بینی به بهداری واحد 2 اعزام و تشخیص پزشک وقت به علت کاهش سطح هوشیاری در ساعت 08:00 به بهداری مرکز اعزام می گردد و اقدامات درمانی توسط پزشک متخصص طب اورژانس انجام می گیرد و بنا به اظهارات پزشک معالج نامبرده پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ یک زندانی در بیمارستان

مرگ یک زندانی در بیمارستان