مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-08سياسي

هدف از جایزه «شهید همدانی»، رونق بخشیدن به حوزه نشر با موضوع مدافعان حرم است


دبیر اجرایی جایزه شهید همدانی به اهداف برگزاری این جایزه اشاره کرد و گفت: یکی از مسیرها تولید آثار فاخر و تأثیرگذار است که می تواند ابعاد مختلف جریان مدافعان حرم را به خوبی تبیین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسن علایی فعال دبیر اجرایی دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر مدافعان حرم؛ جایزه شهید حاج حسین همدانی هدف از برگزاری جایزه شهید همدانی را رونق بخشیدن به حوزه نشر با موضوع مدافعان حرم بیان کرد و گفت: یکی از اهداف اساسی جایزه شهید همدانی این است که بتوانیم نشر کشور را متقاعد و مجاب کنیم که بیش ازپیش به موضوع مدافعان حرم بپردازند.

قاعدتاً سؤال می شود چرا باید حوزه نشر به موضوع مدافعان حرم بپردازد؟ در پاسخ باید به چند نکته اشاره کرد.

نکته اول این است که هنوز مردم ما و حتی مردم جهان نمی دانند که مدافعان حرم ظرف هفت سال گذشته در مردم دنیا فهمیدند خط سومی هم برای زندگی هست، شما می توانید دین دار باشید و جامعه را اداره کنید.

این دستاورد انقلاب اسلامی بود.

دنیای استکبار برای اینکه بخواهد این خط سوم را مضمحل کند باید تمهیداتی ببیند یکی از تمهیدات جدی اش حاکمیت جریان تفکر تکفیری بود.

این تفکر آمده بود به نام دین، به نام اسلام، به نام معنویت حاکمیت پیدا کند و اگر این چنین می شد جامعه بشریت قرن ها با معنویت خداحافظی می کرد و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از جایزه «شهید همدانی»، رونق بخشیدن به حوزه نشر با موضوع مدافعان حرم است

هدف از جایزه «شهید همدانی»، رونق بخشیدن به حوزه نشر با موضوع مدافعان حرم است