مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-08پزشكي

آموزش 200 همیار اورژانس در اسدآباد


رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از آموزش 200 همیار اورژانس در این شهرستان خبر داد.

- مهدی بسطامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز دوره همیار اورژانس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این دوره برای آموزش عموم جامعه در معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد برگزار می شود.

وی از پیش بینی برای آموزش 200 نفر خبر داد و با تاکید به اینکه در این دوره، آموزش فوریت های پزشکی توسط کارشناسان مربوطه ارائه می شود گفت: شرکت در این دوره از آن لحاظ که نجات جان انسانها را در پی دارد، حائز اهمیت است و باعث افزایش مهارت و دانش افراد باعث نجات همنوع و انسان های دیگر می شود.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خاطرنشان کرد: شاخصه مهم فعالیت در اورژانس علاوه بر اطلاع رسانی و تصمیم گیری صحیح و منطقی، اقدام به موقع برای نجات جان انسان ها است؛ طبق آیه شریفه، نجات جان یک انسان برابر نجات جان تمام انسان ها بوده و از این منظر کار در اورژانس حائز اهمیت است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کلاس آموزشی جابه جایی و حمل مصدوم برای پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی عنوان کرد: در این کارگاه آموزشی در خصوص آشنایی با  جا به جایی مصدوم های ناشی از تروما به روزترین آموزش ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 200 همیار اورژانس در اسدآباد

آموزش 200 همیار اورژانس در اسدآباد