مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-08سياسي

آیت الله رییسی برنده مناظره اول بود/ مهرعلیزاده؛ برنده کاپ بی اخلاقی


عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان در تحلیل دور اول مناظرات ریاست جمهوری گفت: اگر بخواهیم درباره اینکه برنده مناظره چه کسی بود صحبت کنیم می توان با قاطعیت گفت برنده مناظره اول آیت الله رییسی بود.

- ایران اسلامی و دبیر اسبق اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به دور نخست مناظرات ریاست جمهوری گفت: اگر بخواهیم درباره اینکه برنده مناظره چه کسی بود صحبت کنیم می توان با قطعیت بالایی گفت برنده مناظره اول آیت الله رییسی بود.

چون ایشان با نحوه بیان، ادبیات و در کل حضورشان در مناظره توانستند تصویر یک فرد متقی، دلسوز و کسی که به فکر مردم است و مشکلات مردم را در نه در حرف بلکه در عمل درک می کنند، نشان دهند.

*  آیت الله رییسی برنده مناظره اول بود وی افزود: در کنار این ویژگی شاید اصلی ترین پارامتری که آیت الله رییسی را از بقیه متمایز کرد این بود که توانستند با یک سری واژگان مزیت نسبی خودشان را نسبت به بقیه مشخص کنند.

قائدشرف یادآور شد: آقای رییسی یک مدیر تراز اول در کشور است و کارنامه ایشان از قبل تست شده پس به وعده هایی که می دهند عمل خواهند کرد.

وی با اشاره به تسلط آیت الله رییسی در مقابل بی اخلاقی های برخی کاندیداها در مناظره گفت: آیت الله رییسی  در مقابل بی اخلاقی هایی که نسبت به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی برنده مناظره اول بود/ مهرعلیزاده؛ برنده کاپ بی اخلاقی

آیت الله رییسی برنده مناظره اول بود/ مهرعلیزاده؛ برنده کاپ بی اخلاقی