مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-08اقتصادي

42 دستگاه رمز ارز قاچاق از شهر سمنان کشف و ضبط شد


فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه 42 دستگاه رمز ارز قاچاق از شهر سمنان کشف و ضبط شد، گفت: ارزش دستگاه های تولید ارز دیجیتال برابر نظر کارشناسان 550 میلیارد ریال برآورد شده است.

- ، سردار عبدالله حسنی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خرید و بهره برداری غیرقانونی دستگاه های رمز ارز دیجیتال را تحت نظارت دارد، ابراز داشت: بر اساس همین مأموریت ذاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان فردی را که در این حوزه فعالیت دارد در شهر سمنان شناسایی کردند.

وی افزود: بررسی های تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پلیس اقتصادی سمنان حاکی از این بود که فرد متخلف با تهیه دستگاه های رمز ارز دیجیتال و نصب آن ها در یک واحد دامداری غیرفعال اقدام به بهره برداری غیرمجاز کرده است لذا موضوع بازدید از این واحد در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی بازدید از این واحد غیرفعال 30 دستگاه تولید رمز ارز دیجیتال در حال بهره برداری نیز کشف شد، ابراز داشت: با دستگیری مالک متخلف 12 دستگاه رمز ارز دیگر نیز در سه واحد مسکونی در نقاط مختلف شهر کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 دستگاه رمز ارز قاچاق از شهر سمنان کشف و ضبط شد

42 دستگاه رمز ارز قاچاق از شهر سمنان کشف و ضبط شد