مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-08اقتصادي

قیمت بلیط جشنواره فیلم شانگهای با افزایش تقاضا از 550 دلار فراتر رفت


تقاضا برای بلیط جشنواره فیلم شانگهای به قدری زیاد است که بینندگان مبالغ هنگفتی را برای گرفتن بلیط در بازار سیاه پرداخت می کنند، از جمله بیش از 300 دلار برای دیدن یک فیلم که بیش از دو دهه پیش اکران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از و سردرگمی تماشاگران عادی فیلم ها می شود، باعث می شود افراد عمدتا به دو دسته تقسیم شوند: افراد حرفه ای که بلیط ها را خریداری کرده تا در بازار سیاه به فروش برسانند و طرفداران پرشوری که مایل به انجام هر کاری هستند تا فرصتی برای تماشای فیلم های مورد علاقه خود بر پرده نقره ای پیدا کنند.

خبر جالب اینکه نیکی کریمی هنرپیشه و کارگردان نامدار ایرانی که به عنوان یکی از داوران بخش اصلی بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم شانگهای انتخاب شده بود، این داوری را به دلیل محدودیت های کرونایی و شرایط قرنطینه دو هفته ای داوران در محل جشنواره رد کرد.

 بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم شانگهای چین که میزبان آثار فیلم سازان ایرانی در بخش های مختلف خواهد بود، از 11 تا 20 ماه ژوئن (21 تا 30 خرداد) به ریاست هوانگ جیان شین برگزار خواهد شد.

جشنواره بین المللی فیلم شانگهای، مختصراً SIFF، یکی از بزرگترین جشنواره های فیلم در آسیای شرقی و همراه با جشنواره بین المللی فیلم توکیو، یکی از بزرگترین جشنواره ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بلیط جشنواره فیلم شانگهای با افزایش تقاضا از 550 دلار فراتر رفت

قیمت بلیط جشنواره فیلم شانگهای با افزایش تقاضا از 550 دلار فراتر رفت