مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-08سياسي

پیشنهاد خسروپناه برای تأسیس «پژوهشگاه جریان شناسی»


حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در مراسم رونمایی از کتاب «روش شناسی جریان شناسی» گفت: کارجریان شناسی هم نظراً و هم مصداقاً گسترده است و نیازمند «پژوهشگاه» هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، مراسم رونمایی از کتاب روش شناسی جریان شناسی و نشست علمی جریان شناسی در علم و فرهنگ، با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، عادل پیغامی، عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع)، سیدمحمدتقی موحد ابطحی، عضو هیئت علمی گروه روش شناسی علوم انسانی شورای بررسی متون پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مجتبی رستمی کیا، مدرس دانشگاه و دکترای مبانی نظری اسلام و علی ابراهیم پور، نویسنده کتاب در معاونت علوم انسانی و هنر سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

* خسرو پناه: کارجریان شناسی هم نظراً و هم مصداقاً گسترده است نیازمند  پژوهشگاه هستیم حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه در این نشست گفت: اصل جریان شناسی هم چندان مورد توجه در کشور ما قرار نمی گیرد.

من سال ها پیش پیشنهاد دادم که جا دارد در کشور پژوهشگاه جریان شناسی راه بیفتد.

شروع به مطالعات جریان شناسی کردم، شاید از 25 سال پیش این مطالعاتم شروع شد، حاصلش هم انتشار دو کتاب بود، قبل از این دو کتاب یک اثر به نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد خسروپناه برای تأسیس «پژوهشگاه جریان شناسی»

پیشنهاد خسروپناه برای تأسیس «پژوهشگاه جریان شناسی»