مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-08سياسي

دانشگاهها روی مشارکت گسترده دانشجویان در انتخابات متمرکز شوند


باید در حوزه فرهنگی در دانشگاه ها بر روی اموری متمرکز شویم که موجب مشارکت گسترده دانشجویان در عرصه انتخابات شده و توجه به این تکلیف ملی در اولویت قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی در پنجاه و پنجمین نشست معاونان فرهنگی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی که به صورت برخط برگزار شد، ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی گفت: حوزه امور فرهنگی با توجه به ظرافت و حساسیتی که دارد نیازمند تلاش و وقت گذاری مستمر است و البته طی سال های اخیر کارهای ارزشمندی در این حوزه انجام شده است که قابل ملاحظه و شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات ریاست جمهوری افزود: باید در حوزه فرهنگی در دانشگاه ها بر روی اموری متمرکز شویم که موجب مشارکت گسترده دانشجویان در عرصه انتخابات شده و توجه به این تکلیف ملی در اولویت قرار گیرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه ظرفیت بسیار بالایی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای انجام اقدامات فرهنگی وجود دارد، اظهار داشت: دانشگاه های بزرگ در این عرصه دارای تجارب ارزشمندی هستند و جمع آوری و تلفیق و تدوین این تجارب و به اشتراک گذاشتن آن در بین دانشگاه های جوان که با انرژی هستند بسیار مفید و مؤثر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهها روی مشارکت گسترده دانشجویان در انتخابات متمرکز شوند

دانشگاهها روی مشارکت گسترده دانشجویان در انتخابات متمرکز شوند