مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-08سياسي

برترین های جشنواره رسانه ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند


آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری با حضور منتخبین و هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه برگزار شد و برترین های این جشنواره در 12 قالب معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، آیین اختتامیه پنجمین دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر در استان چهارمحال و بختیاری که به دلیل شیوع کمک کنند تا به سوی دولت سازی و تمدن سازی حضرت حق حرکت کنیم.

در ادامه این برنامه ابراهیم شریفی با گرامیداشت دهه کرامت گفت: پس از برگزاری پنج مرحله از جشواره ابوذر در استان این جشنواره به پختگی لازم رسیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امروز فعالان رسانه ای با تکنولوژی فضای مجازی در کسری از ثانیه می توانند با سراسر دنیا ارتباط برقرار کنند پس علاوه بر سرعت در انتشار اخبار باید تحلیل محتوا به درستی صورت گیرد.

شریفی با اشاره به اینکه رسانه ای می تواند پویایی خودش را حفظ کند که بتواند در تحلیل محتوا برای مخاطب موفق باشد، افزود: برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات باید با تولید محتوای دقیق افراد را قانع کنیم و با دادن اطلاعات شفاف و محتوای مناسب اعتماد افراد را جلب کنیم.

وی در پایان بیان کرد: در فضای مجازی همه به دنبال منافع خود هستند و اینکه رسانه های غربی تاکید می کنند در انتخابات شرکت کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های جشنواره رسانه ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

برترین های جشنواره رسانه ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند