مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-08سياسي

نشست تحلیلی انتخابات در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد


اولین نشست تحلیلی انتخابات و چالش های پیش روی دولت آینده به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه همت دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی ایران با توجه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، اولین نشست تحلیلی انتخابات ریاست جمهوری را با حضور دکتر محمدصادق کوشکی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران برگزار کرد.

کوشکی در این نشست با توجه به لزوم ایجاد فرهنگ مطالبه از نامزدها در انتخابات های مختلف در کشور بعنوان وظیفه دانشگاهیان و اساتید دانشگاه اشاره کرد و اساتید را بعنوان الگوی فکری و رفتاری دانشجویان دانست که نگاه و بینش و طرز تفکر آنها به دانشجویان و جامعه سرازیر می شود بر رفتار و گفتار مستدل و منطقی اساتید برای تبیین موضوعات مختلف اجتماعی تاکید کرد.

وی با اشاره به وعده های انتخاباتی نامزدها تصریح کرد: حرف های کلی و وعده ها قابل قبول نیست و تا امروز وابستگی به جناح ها ملاک انتخاب بوده و هیچکدام بصورت علمی با مسائل برخورد نکرده اند.

استاد دانشگاه تهران اضافه کرد: انتخاب ها باید از جناح و طیف سیاسی عبور کند و به سمت کدام راه حل، برای کدام مسأله پیش برود تا انتخابات از حالت احساسی به روشی علمی و مستدل تبدیل شود که مطمئناً خروجی متفاوتی هم خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تحلیلی انتخابات در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد

نشست تحلیلی انتخابات در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد