مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-08اقتصادي

تخلف 550 میلیونی عرضه خارج از شبکه گندم در ورامین


رییس اداره صمت شهرستان ورامین از کشف تخلف 550 میلیون ریالی عرضه خارج از شبکه گندم از دو واحد متخلف در شهرستان ورامین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسن میرزایی رییس اداره صمت شهرستان ورامین ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح نظارت بر بازار و دیگر نهاده ها به طور ویژه انجام می شود، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نظارت بر عرضه نهاده های دامی طی گشت مشترک بازرسی و نظارت با حضور بازرسان این اداره و نمایندگان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت از تعداد 10 واحد فروشندگان خوراک دام و طیور در سطح شهرستان بازرسی به عمل آمد.

وی گفت: طی بازرسی از این واحدها و بررسی مدارک تعداد 2 واحد متخلف با عنوان عرضه خارج از شبکه گندم شناسایی شده که طی تشکیل پرونده مجموعا به ارزش 550 میلیون ریال جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رییس اداره صمت شهرستان ورامین با اشاره به اهمیت موضوع حفاظت از محموله های گندم، بیان کرد: فروش بدون اجازه این محموله ها از مصادیق عرضه خارج شبکه گندم دولت بوده و اداره صمت شهرستان ورامین در برخورد با متخلفان و ارجاع پرونده اینگونه تخلفات به مراجع رسیدگی کننده اندکی درنگ نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف 550 میلیونی عرضه خارج از شبکه گندم در ورامین

تخلف 550 میلیونی عرضه خارج از شبکه گندم در ورامین