مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-08سياسي

آزادی بیان به سبک تریبون آزاد/ داوطلبان شورای شهر پیش دستی کردند


گپ و گفت های انتخاباتی بین مردم با تریبون آزاد در سطح شهر با شور انتخاباتی جوانان با هر دیدگاه مخالف و موافق آزادی بیان را برای آنها به ارمغان آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر - گروه استان ها: زمان برای انتخاب فردی اصلح و مقبول در انتخابات ریاست جمهوری 1400 به شماره افتاده است و همه ستادهای داوطلبان ریاست جمهوری علاوه بر تبلیغ داوطلبان مورد نظر خود در تکاپوی دعوت مردم به مشارکت حداکثری هستند تا حتی در صورت نارضایتی به وضع موجود، با رأی خود نسبت به آن اعتراض کنند زیرا سکوت را علامت رضایت می دانند.

از سویی دیگر گپ و گفت های مجازی این روزها به فضای واقعی هم کشانده شده و در مسیرهای پر رفت و آمد و در بستری مانند چهارباغ عباسی اصفهان تریبون آزاد در اختیار مردم قرار داده می شود.

همه اقشار جامعه، کارگر و کارمند، مرد و زن درد دل ها و نقطه نظرات خود را در مورد داوطلبان بیان می کنند و جالب تر اینکه دهه هشتادی ها که این دوره از انتخابات رأی اولی هستند، در پشت این تریبون ها نشان دادند که به خوبی مباحث سیاسی و انتخابات را دنبال می کنند و داوطلبی را اصلح می دانند که کارنامه عملکرد قابل ارائه ای داشته باشد.

با اینکه برخی از آنها تیپ و ظاهر متفاوتی دارند اما دیدگاه های عمیقی نسبت به اداره کشور و اشتغال جوانان داشتند که نباید منتظر دولت بمانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی بیان به سبک تریبون آزاد/ داوطلبان شورای شهر پیش دستی کردند

آزادی بیان به سبک تریبون آزاد/ داوطلبان شورای شهر پیش دستی کردند