مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-08سياسي

انتخابات شورای شهر با سرنوشت مردم عجین است


غفلت از انتخابات شورای اسلامی که ارتباطات مستقیم با زندگی مردم دارد و تصمیماتی که مدیریت شهری می گیرد و در شهر رخ می دهد با زندگی مردم عجین است کاری بس اشتباه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز در یک صد و هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: قرار است در کشور ما دو انتخابات رخ دهد یکی انتخابات ریاست جمهوری و دیگری انتخابات شورای اسلامی و هر دو تعیین حق و سرنوشت مردم بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ باید تلاش کنیم که مردم حضور حداکثری داشته باشند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت ساز است، اما غفلت از انتخابات شورای اسلامی که ارتباطات مستقیم با زندگی مردم دارد و تصمیماتی که مدیریت شهری می گیرد و در شهر رخ می دهد با زندگی مردم عجین است کاری بس اشتباه است، پس مردم باید با حساسیت لازم اعضای شورای شهر خود را انتخاب کنند.

وی افزود: هرچه تعداد شرکت کنندگان در انتخابات بیشتر باشد شخص انتخاب شده می تواند با روحیه بهتری کار را دنبال کند؛ در شورای شهر حضور یک نفر با یک رأی حداقل و یا حضور افراد با رأی حداکثری می تواند مفید باشد و قطعاً تعداد رأی فرد بسیار مهم و مؤثر است، امیدوارم مردم عزیز اصفهان بحث انتخابات شوراها را پر رونق و پر رمق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شورای شهر با سرنوشت مردم عجین است

انتخابات شورای شهر با سرنوشت مردم عجین است