مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-08سياسي

انتخابات پرشور ضامن امنیت انقلاب است


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات ضامن جمهوریت و امنیت انقلاب است و مردم سوریه به خوبی قدر این امنیت را دانسته اند و حضوری پرشور در انتخابات داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد صبح امروز نشست نقش آفرینی گروه های جهادی در عرصه روشنگری انتخابات 1400 با حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان و جمعی از دبیران و مسئولین فرهنگی شوراهای جهادی شهرستان های چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در این نشست بر تاثیرگذاری گروه های جهادی بر آحاد مردم و ارتباط مستقیم با آنان تاکید کرد و گفت: امروزه گروه های جهادی باید ثمره فعالیت های خود را با دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات ببینند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) عرصه انتخابات را عرصه جنگ با دشمنان انقلاب خواند و افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات ضامن جمهوریت و امنیت انقلاب است و مردم و اعتماد به جوانان را از ویژگی های بارز یک نماینده اصلح ریاست جمهوری دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه گروه های جهادی امروز وظیفه دارند که آحاد مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کنند، خاطرنشان کرد: اولویت در انتخابات رای دادن به نظام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات پرشور ضامن امنیت انقلاب است

انتخابات پرشور ضامن امنیت انقلاب است