مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 10:202021-06-08سياسي

تبلیغ برای حضور پرشور مردم شیراز باشد/ادارات رصد می شوند


رییس ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: ادارات دولتی می توانند مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند اما حق تبلغ برای کاندیدا را ندارند.

- ، محمدرضا امیری ظهر سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان شیراز با بیان اهمیت و ضرورت مشارکت در انتخابات تصریح کرد: میزان مشارکت مردم در انتخابات، حاصل عوامل و متغیرهای متعددی از جمله فضای سیاسی و اجتماعی کشور، میزان امیدواری مردم به انجام تغییرات، وجود تنوع افراد و جریانات سیاسی و شکل گیری رقابتی معنادار بین آنها و به ویژه میزان اعتماد مردم به سلامت برگزاری انتخابات، بستگی دارد، ولیکن انتظار می رود مدیران دستگاه های دولتی و عمومی که از بودجه عمومی دولت بهره می برند نیز نقش خود را برای ایجاد شود و نشاط سیاسی و جلب مشارکت عمومی ایفا نمایند بدیهی است این امر در دستگاه هایی که جایگاه و نقش مؤثر در امور اجتماعی دارند، پر رنگ تر و خاص تر جلوه می کند.

رییس شورای اداری شهرستان خواهان تنظیم، ارائه و اجرای برنامه هایی در این زمینه از سوی دستگاه های دولتی برای گروه های ارجح و تشکل های غیر دولتی شد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان شیراز با اشاره به اجرای دو انتخابات پیش رو پرداخت و اظهار داشت: شیراز به عنوان شهرستان مرکزی استان و یکی از 8 کلان شهر مهم کشور که بخش عظیمی از جمعیت استان را در خود جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ برای حضور پرشور مردم شیراز باشد/ادارات رصد می شوند

تبلیغ برای حضور پرشور مردم شیراز باشد/ادارات رصد می شوند