مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 10:202021-06-08اقتصادي

20 درصد تولید گوشی های هوشمند بومی سازی شوند


معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طبق اسناد بالادستی و تکالیفی که داریم تا سال 1404 بایستی 20 درصد بازار را به سمت سهم گوشی هوشمند تولید داخل کشور ببریم.

- به گزاش خبرگزاری، ستار هاشمی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از خط تولید مودم بومی کشور که توسط یک شرکت ویژه در فناوری ایفای نقش دارد.

هاشمی با بیان اینکه به لطف  پروردگار کشور ما به لحاظ دانشی در سطح قابل قبولی در منطقه و جهان قرار گرفته است، گفت: این امر، مزیت بالقوه و در پاره ای مواقع بالفعل برای ما ایجاد کرده است که یکی از این مزیت ها را امروز شاهد هستیم .

وی اظهار داشت: ما در وزارت ارتباطات در بحث شبکه ملی اطلاعات با برنامه ریزی اولویت هایی را با این نگاه مشخص کردیم، چرا که با توجه به ظرفیت ها امکان تولید تمام نیاز ها را نداریم.

معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه باید اولویت هایی را برای تولید در نظر بگیریم، تصریح کرد: این اولویت ها از ترمینال به عنوان 90 زنجیره ارزش که نزدیکترین به مشترکین ما هستند و بعد از آن انتقال، تجمیع، مدیریت و در نهایت ذخیره سازی اطلاعات برنامه ریزی شده و موانع و شاخصه هایی برای این برنامه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد تولید گوشی های هوشمند بومی سازی شوند

20 درصد تولید گوشی های هوشمند بومی سازی شوند