مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 10:402021-06-08اقتصادي

3500 خانواده بی بضاعت استان فارسی خانه دار می شوند


در طرح مسکن محرومین در استان فارس 3500 خانواده بی بضاعت در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر خانه دار خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سه هزار و 500 واحد مسکونی در طرحی با عنوان مسکن محرومین در استان فارس همزمان با کل کشور درحال اجرا می باشد.

برای ساخت مسکن محرومین، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و یا افرادی که توان مالی بسیار ضعیفی دارند اما تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، در اولویت قرار گرفته اند که از این 3500 نفری که مسکن محرومین به آن ها تعلق گرفته است، حدود هزار و دویست نفر افرادی هستند که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند.

80 میلیون تومان بلاعوض و 50 میلیون تومان وام کم بهره برای افراد تحت پوشش بهزیستی در طرح مسکن محرومین معاون مشارکت های اداره کل بهزیستی استان فارس در گفت و گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: مسکن محرومین تفاهم نامه ای میان بنیاد مسکن و استانداری ها است و به همین دلیل سهمیه ای به بهزیستی و کمیته امداد داده شده که می توانیم افرادنیازمند فاقد مسکن و تحت پوشش خود را در این طرح بیاوریم.

پریسا زارعی با بیان اینکه این طرح ویژه مناطق روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر می باشد، افزود: با تعامل بسیار به صورت زنجیره ای ضامن یکدیگر شده و نرخ سود آن شش درصد است که بازپرداخت مناسب و متناسب با بان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 خانواده بی بضاعت استان فارسی خانه دار می شوند

3500 خانواده بی بضاعت استان فارسی خانه دار می شوند