مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 11:152021-06-08اقتصادي

پیشرفت 95 درصدی کشتارگاه طیور تویسرکان


فرماندار تویسرکان با اشاره به پیشرفت فیزکی بیش از 95 درصدی پروژه در دست احداث کشتارگاه طیور این شهرستان گفت: حدود چهار ماه آینده پروژه به بهره برداری می رسد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، رسول حسینی فرماندار تویسرکان بعد از ظهر امروز از پروژه احیای روستای برفیان و پروژه های عمرانی در دست احداث کشتارگاه طیور و چهارخطه تویسرکان به کنگاور بازدید کرد.

فرماندار شهرستان تویسرکان در این برنامه در جمع خبرنگاران با اشاره به احداث کشتارگاه صنعتی دام این شهرستان در زمینی به مساحت یک هزار و 440 متر مربع اظهار کرد: اشتغال برای حدود 35 الی 40 نفر با راه اندازی کشتارگاه صنعتی طیور تویسرکان ایجاد می شود.

رسول حسینی ظرفیت این کشتارگاه را 150 راس دام سبک و 40 راس دام سنگین دانست و گفت: با توجه به بازدیدهای مکرر فرمانداری با همراهی اداره دامپزشکی شهرستان به نظر می رسد و البته قول سرمایه گذار این پروژه حدود چهار ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه مشکل تخصیص آب، راه دسترسی و تملک اراضی برای این پروژه مرتفع شده است گفت: پروژه در دست احداث کشتارگاه طیور تویسرکان با سرمایه گذاری بخش خصوصی بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار شهرستان تویسرکان درباره ایجاد رمپ سه راهی فرسفج در محور چهارخطه تویسرکان به کنگاور هم اظهار کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 95 درصدی کشتارگاه طیور تویسرکان

پیشرفت 95 درصدی کشتارگاه طیور تویسرکان