مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-08اجتماعي

تعداد صنایع آلاینده هرمزگان 2 برابر شده است


تعداد صنایع آلاینده هرمزگان 2 برابر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب مسیحی تازیانی ظهر سه شنبه در نشستی خبری به مناسبت هفته محیط زیست، با اشاره به اینکه امسال با شعار نیم قرن حفاظت از زیست بوم های ایران، بازنگری، نوسازی و بازسازی هفته محیط زیست را آغاز کرده ایم، اظهار کرد: بیش از 50 سال از تاسیس محیط زیست ایران می گذرد و عملکردهایی را در این زمینه داشته ایم.

مسیحی تازیانی خاطرنشان کرد: استان هرمزگان دارای اکوسیستمی بسیار پویا است، هرمزگان دارای مرز آبی به مساحت 2238 کیلومتر می باشد که 38 درصد کل مرز آبی ایران را دارا است و تعداد 14 جزیره با اکوسیستم های خشکی و آبی را در بر گرفته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان با بیان اینکه 19 منطقه تحت مدیریت داریم که 5 منطقه آن به عنوان تالاب های بین المللی هستند، تشریح کرد: که همه این مناطق در نوار ساحلی و جزایر ما قرار گرفته اند.

مسیحی تازیانی به ظرفیت تالابی این استان پرداخت و اظهار کرد: 14 درصد تالاب های کل کشور در این استان وجود دارد و از لحاظ تالاب های دریایی جزو دومین وسعت تالاب دریایی کشور قلمداد می شویم.

وی اضافه کرد: بزرگترین کلونی جنگل های حرا در منطقه خورخوران شهرستان بندرخمیربه عنوان بی نظیر ترین جنگل های حرا جهان را داریم و تالاب رودخانه گز به عنوان شاخص تالاب های ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد صنایع آلاینده هرمزگان 2 برابر شده است

تعداد صنایع آلاینده هرمزگان 2 برابر شده است