مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 11:402021-06-08پزشكي

کمبود تخت بیمارستانی در بندرعباس، میناب و بندرلنگه


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:هم اکنون در سه شهرستان بندرعباس، میناب و بندرلنگه با کمبود تخت بیمارستانی مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر هرمزگان با یک هزار مورد مثبت طی 24 ساعت شکسته شد، افزود: متاسفانه بنا به دلایل مختلف از جمله برگزاری دورهمی ها و تجمعات در ماهها و هفته های گذشته همچنین رفت و آمدها از طریق مسافرت های ریلی و هوایی به استان و ساده انگاری برخی از شهروندان شاهد وضعیت نگران کننده در استان هستیم.

وی با اشاره به افزایش آگاهی بسیار خوب مردم از وضعیت و نحوه برخورد با کووید 19 عنوان کرد: یک سال و 4 ماه از بیماری گذشته و تا روزهای پایانی سال 99 اوضاع خوبی داشتیم.

اما هم اکنون در شرایط خوبی قرار نداریم و لازم است با یک مشارکت همگانی اقدامات پیشگیرانه و درمانی مناسب داشته باشیم.

فرشیدی عنوان کرد: ساده انگاری در بین مردم با افزایش دورهمی ها و همچنین تعطیلاتی که منجر به افزایش ورود مسافران از طریق قطار و بیش از 84 پرواز در استان که عمده ترین آن مربوط به جزایر کیش و قشم و شهر بندرعباس است؛ شرایط استان را دستخوش تغییرات کرد و موجب شد وضعیت بیماری در استان بحرانی شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: انتظار می رفت برای تعطیلات نوروز با پیشنهاد تعطیلی همانند عید سال 99 شاهد کاهش موارد بیماری در استان باشیم که متاسفانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تخت بیمارستانی در بندرعباس، میناب و بندرلنگه

کمبود تخت بیمارستانی در بندرعباس، میناب و بندرلنگه