مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 13:252021-06-08اقتصادي

تامین برق پایدار در فارس نیازمند سرمایه گذاری های جدید است


تامین برق پایدار نیازمند سرمایه گذاری های جدید برای ایجاد نیروگاه های برق است.

- ، عنایت الله رحیمی عصر سه شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه صنعت برق درآمدهای خود را از فروش انشعاب و فروش انرژی به دست می آورد اظهار داشت: اگر هزینه های صنعت برق توسط صنایع پرداخت نشود امکان سرمایه گذاری جدید برای توسعه نیروگاه های تولید برق و ایجاد شبکه های توزیع وجود نخواهد داشت.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با اشاره به اینکه صنایع باید بدهی های جاری خود به صنعت برق را پرداخت کرده و بدهی های خود را تقسیط نمایند، افزود: صنایع بزرگ که مصرف بالای برق دارند باید برای تولید برق از منابع تجدید پذیر مانند نیروگاه های خورشیدی و بادی تلاش کنند.

وی بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی استان فارس را در ارتباط با بدهی های بانکی برشمرد و با بیان اینکه بانک ها سپرده های مردم را در اختیار تولیدکنندگان قرار می دهند، گفت: بازپرداخت وام های بانکی موجب می شود بانک ها بتوانند در زمینه رونق تولید و ایجاد واحدهای جدید سرمایه گذاری کرده و زمینه توسعه استان و گسترش اشتغال بیش از گذشته فعالیت کنند.

استاندار فارس با تصریح به اینکه نوسانات اقتصادی برخی تولید کنندگان را دچار مشکلاتی در بازپرداخت تسهیلات بانکی کرده است، ادامه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین برق پایدار در فارس نیازمند سرمایه گذاری های جدید است

تامین برق پایدار در فارس نیازمند سرمایه گذاری های جدید است