مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 13:302021-06-08سياسي

مجید انصاری: مرحوم محتشمی پور بزرگ مردی بود که امام را تنها نگذاشت


حجت الاسلام و المسلمین انصاری در مورد مرحوم محتشمی پور گفت: در سنگرهای مختلف او بی قرار خدمت کردن بود؛ در وزارت کشور در دفاع از حقوق مردم و در انتخابات آزاد، - هرچه در توان داشت انجام داد؛ در کسوت نمایندگی، از نمایندگان شاخص و اثر گذار و بسیار قهار در دوره ششم بود و حضور داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام حجت الاسلام "سید علی اکبر محتشمی پور" را از رهروان ثابت قدم امام خمینی(ره) و آرمان های انقلاب اسلامی نامید و گفت وی تا پایان عمر خود تلاش در این مسیر را ادامه داد.

حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری روز سه شنبه در آیین تشییع حجت الاسلام سید علی اکبر محتشمی پور بیان کرد: ای امام بزرگوار، شاگرد مخلصت از نوجوانی با بصیریتی که در شناخت انسان کامل و مراد خود داشت و شما را به عنوان پیشگام و رهبر خود انتخاب کرد و با شما و خدای خود، بر سر آرمان های بزرگی که داشتید و انقلاب اسلامی بزرگ داشت، پیمان وفاداری بست.

حجت الاسلام محتشمی پور در این مسیر لحظه ای تردید نکرد و با ملامت ملامت کنندگان و سختی های مسیر، مدارا کرد و امروز همه ما، مردم و همه ایران شهادت می دهند که او با خدای خود بر سر پیمانش استوار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجید انصاری: مرحوم محتشمی پور بزرگ مردی بود که امام را تنها نگذاشت

مجید انصاری: مرحوم محتشمی پور بزرگ مردی بود که امام را تنها نگذاشت