مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 13:452021-06-08اقتصادي

حل مشکل 3 واحد تولیدی با کمک دستگاه قضایی


رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه حمایت از تولید اولویت دستگاه قضا است، از حل مشکل 3 واحد تولیدی با کمک دستگاه قضایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جریان بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی در پنجمین جلسه به همراه داشته است.

رییس کل دادگستری استان زنجان مشکل مجتمع را  اخذ مجوز برای تأمین  برق و همچنین زمین برای توسعه و اشتغال در این شرکت بیان کرد و تاکید کرد: مسئولان امر پیگیری و اقدامات لازم برای اخذ مجوز  تأمین برق مورد نیاز و همچنین زمین برای توسعه انجام دهند و فعالیت این شرکت در این شهرستان منفعت بسیار خوبی برای استان و شهرستان در پی خواهد داشت بنابر این نگاه به شرکت ها و واحدهای تولیدی نگاه حمایتی باشد.

صادقی نیارکی در ادامه جلسه بررسی مشکل شرکت جهان بام دلیجان خرمدره که تولید کننده شمش و سولفات مس است که به علت بدهی بانکی تعطیل و در تملک بانک قرار دارد که این مشکل نیز راهکار خاص خودش را دارد و بانک صنعت، معدن و تجارت یک بانک تخصصی است که به جای حمایت از تولید و سرمایه گذار شرکت را تملک کرده و هیچ واحد تولیدی و صنعتی نباید به دلیل بدهی بانکی تعطیل شوند بنابر این مسؤولان بانک و متولی امر اقدامات و پیگیری های لازم برای حل این مشکل بعمل آورند تا شاهد فعالیت این واح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل 3 واحد تولیدی با کمک دستگاه قضایی

حل مشکل 3 واحد تولیدی با کمک دستگاه قضایی