مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 13:552021-06-08سياسي

افتتاح اپلیکیشن «دریای امن» و مچ بندهای هوشمند به زودی در مازندران


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت: مچ بندهای هوشمند ویژه منجیان غریق، قایقرانان و جت رانان و اپلیکیشن دریای امن مازندران طراحی شده که اوایل تیر ماه امسال افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، باتوجه به زیبایی ها و جذابیت های دریای مازندران و حضور میلیونی مسافران در کنار سواحل ضرورت ایجاد سیستمی هوشمند و پیشگیری از بروز حوادث بیشتر احساس می شد که در این زمینه با برنامه ریزی هایی که از قبل صورت گرفته؛ مچ بندهای هوشمند ویژه منجیان غریق، قایقرانان و جت رانان و اپلیکیشن دریای امن مازندران طراحی شده که قرار است به زودی افتتاح شود.

علی رجبی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار مازندران نیز در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: براساس نظر استاندار مازندران برنامه سامانه و شناسایی 7هزار نقطه دریایی طراحی و مچ بندهای هوشمند ویژه منجیان غریق، قایقرانان و جت رانان و اپلیکیشن دریای امن مازندران طراحی شده است.

  وی افزود: اپلیکیشن دریای امن اطلاعات لازم در ارتباط با استفاده از مکان های امن شنا و طرح های ساماندهی دریا، مناطق شنا ممنوع، مراکز تفریحی ساحلی، درمانگاه ها و همچنین وضعیت آب و هوا و وضعیت دریا را در اختیار گردشگران قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اپلیکیشن «دریای امن» و مچ بندهای هوشمند به زودی در مازندران

افتتاح اپلیکیشن «دریای امن» و مچ بندهای هوشمند به زودی در مازندران