مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 14:102021-06-08سياسي

تایید صلاحیت 76 درصد از داوطلبان شوراهای اسلامی بهارستان


احراز صلاحیت نزدیک به 76 درصد از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان بهارستان مورد تایید قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهارستان، هادی تمهیدی فرماندار شهرستان بهارستان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: احراز صلاحیت 75/95 درصد از داوطلبان عضویت در ششمین دوره شوراهای شهرها و روستاهای شهرستان بهارستان توسط هیئات اجرایی و نظارت مورد تایید قرار گرفته شد.

وی با اشاره به آمار داوطلبان عضویت در شوراهای شهرستان بهارستان گفت: از مجموع 342 نفر داوطلب عضویت در شوراهای شهرهای گلستان، صالحیه و نسیم شهر، تعداد 266 نفر تایید صلاحیت نهایی شده و 9 نفر هم انصراف دادند و صلاحیت 67 نفر از داوطلبان نیز مورد تایید قرار نگرفته و قریب 19/57 درصد ردصلاحیت شده و در مجموع  صلاحیت 77/77 درصد از ثبت نام کنندگان مورد تایید قرار گرفت.

فرماندار بهارستان بیان کرد: در شهرستان بهارستان تعداد 145 نفر جهت عضویت در شوراهای روستاها و 2 بخش بوستان و گلستان ثبت نام کردند که از این تعداد احراز صلاحیت 104 نفر مورد تایید هیئت های اجرایی و نظارت قرار گرفت و 8 نفر نیز قبل از بررسی صلاحیت ها انصراف دادند.

تمهیدی با اشاره به وجود حدود 350 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در این شهرستان، تاکید کرد: در این دوره از انتخابات بالغ بر 2 هزار و 800 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 76 درصد از داوطلبان شوراهای اسلامی بهارستان

تایید صلاحیت 76 درصد از داوطلبان شوراهای اسلامی بهارستان