مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 14:252021-06-08ورزشي

مهلت 3 ماهه تمام شد، پرسپولیس در آستانه کسر امتیاز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از این که باشگاه پرسپولیس سال گذشته مطالبات ماریو بودیمیر را پرداخت کرد و به دنبال بازکردن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بود، - مهلت سه ماهه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات طلبکاران دیروز به پایان رسید و باشگاه پرسپولیس همچنان به برخی از شاکیان داخلی اش بدهکار است و حتی برای توافق، تماسی با آن ها نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از این که باشگاه پرسپولیس سال گذشته مطالبات ماریو بودیمیر را پرداخت کرد و به دنبال بازکردن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بود، شایان مصلح از باشگاه به دلیل طلب 500 میلیونی اش شکایت کرد و پنجره داخلی باشگاه بسته شد.

به دنبال این قضیه، بازیکنان دیگر مثل فرزاد حاتمی، سوشا مکانی، حمیدرضا طاهرخانی، درویش وند و .

پیگیر مطالبات شان شدند و مشکلات باشگاه پرسپولیس برای این قضیه چند برابر شد.

پس از این شکایت ها طبق جلساتی که مدیران باشگاه داشتند، قرار شد تا آن ها به فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت تعهد بدهند که طی مدت سه ماه این بدهی ها را پرداخت کنند و با همین تعهد پنجره باشگاه پرسپولیس باز شد.

اگر آن زمان پنجره باز نمی شد پرسپولیس قادر به استفاده از مهدی ترابی و شهریار مغانلو نبود اما با تعهد و ضمانت باشگاه پرسپولیس پنجره باز شد و همان روزهای پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت 3 ماهه تمام شد، پرسپولیس در آستانه کسر امتیاز

مهلت 3 ماهه تمام شد، پرسپولیس در آستانه کسر امتیاز