مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 16:102021-06-08سياسي

استفاده از شبکه شاد تا پایان سال رایگان است


در حال حاضر براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی ، تا پایان سال 1400 دسترسی به شبکه شاد، رایگان اعلام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی روز گذشته اعلام کرد که شبکه شاد دیگر رایگان نیست.

به گفته او بر اساس آماری که وجود داشت، به دلایل مختلف مدارس و دانش آموزان برای آموزش از پلتفرم های دیگری به جز شاد نیز استفاده می کردند و همین مساله در عمل رایگان بودن تحصیل در فضای مجازی را تحت الشعاع خود قرار می داد و انتقاداتی را به آن وارد می کرد.

از زمانی که استفاده از شبکه دانش آموزی شاد رایگان اعلام شد ترافیک بسیار خوبی در شبکه ایجاد کرد، اما همیشه خانواده ها و حتی معلم ها از این که برخی از آموزش ها در پلتفرم های دیگر انجام می شود و باید برای آن هزینه پراخت کنند، گلایه می کردند.

براین اساس سازمان تنظیم مقررات چند روز قبل به همه اپراتورها اعلام کرد از اول تیرماه استفاده از پلتفرم شاد دیگر رایگان نیست و هزینه آن مانند دیگر پیام رسان های داخلی مطابق یک سوم قیمت اینترنت بین الملل محاسبه می شود.

همه بخش های وزارت ارتباطات در حال برنامه ریزی برای چگونگی ارائه بسته های اینترنت رایگان بر روی سیم کارت های دانش آموزی هستند تا به واسطه تعریف بسته های متنوع روی سیم کارت های مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از شبکه شاد تا پایان سال رایگان است

استفاده از شبکه شاد تا پایان سال رایگان است