مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 17:152021-06-08سياسي

اعتراض هیأت نظارت بهارستان به تایید صلاحیت مسئله دارها


رییس هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی بهارستان ضمن اعتراض به تایید صلاحیت مسئله دارها در این شهرستان گفت: در صورت تداوم تایید صلاحیت ها استعفا خواهیم داد.

- با ابراز نگرانی از تایید صلاحیت برخی افراد مسئله دار گفت: تایید صلاحیت کیلویی افراد مسئله دار در حوزه انتخابیه شهرستان بهارستان برای ما و مردم قابل پذیرش نیست.

مصائبی افزود: همه پشت پرده ها را خبر داریم که چگونه این افراد تایید صلاحیت شدند که در صورت تداوم در افکار عمومی دست به افشاگری خواهیم زد.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه افرادی بودند که با حجم سنگینی از مستندات قانونی تایید و بالعکس افرادی که مسئله ی چندانی نداشت رد صلاحیت شده است و زمان رسیدگی بررسی وضعیت تایید صلاحیت شده ها 15 خرداد طبق قانون به اتمام رسیده و حتی از سوی هیأت مرکزی نیز اطلاع رسانی شده و اگر کسی در خارج از وقت قانونی تایید شود خلاف قانون بوده و علامت تعجب دارد که چگونه تایید شده است.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی بهارستان بیان داشت: این موضوع تحت هیچ شرایطی برای ما قابل پذیرش نیست که طی تماسی با نوروزی عضو هیأت نظارت استان خواستیم که به این موضوع ورود پیدا کند که در صورت بی توجهی اعضای هیأت نظارت شهرستان دست به استعفای دست جمعی خواهد زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض هیأت نظارت بهارستان به تایید صلاحیت مسئله دارها

اعتراض هیأت نظارت بهارستان به تایید صلاحیت مسئله دارها