مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 17:502021-06-08سياسي

واکنش جهانپور به سخنان 2 کاندیدا: اگر می توانید ستاد انتخاباتی خودتان را اداره کنید


واکنش جهانپور به سخنان 2 کاندیدا: اگر می توانید ستاد انتخاباتی خودتان را اداره کنید کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در توییت هایی به ادعاهای دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره واکسن کرونا واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، جهانپور در توییتی نوشت: اظهار فضل نمایشی برای 4 تا رأیی که قطعا حاصل نخواهد شد و وعده و وعید پوشالی ناشی از عدم شناخت، دردی را دوا نخواهد کرد.

وی افزود: کرونا و واکسن که هیچ، این بزرگواران اگر می توانند همین دو سه هفته ستاد انتخاباتی خودشون رو اداره کنند، واردات واکسن تقلبی و آمار کرونا بماند برای بعد! جهانپور همچنین در توییت دیگری نوشت: استحضار دارید جایی واکسن کرونا 10 تا و صدتا و هزارتا نمی فروشد مگر در بازار سیاه و واکسن فیک و مافیای قاچاق! او گفت: برای روشن شدن مطلب، منتظر می مانیم نامزد مدعی فهرست مدعیان واردات واکسن مورد نظر خود، مستندات اصالت کالای ادعایی و پروفرم ها را ارائه کنند.

وی تصریح کرد: دانستن حق مردم است! امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز سه شنبه در دومین برنامه مناظره با انتقاد از وضعیت واکسیناسیون کرونا در کشور، گفت: ما این امکان را داشتیم که بسیاری از افراد واکسینه شود، اما این کار انجام نشده است این در حالی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جهانپور به سخنان 2 کاندیدا: اگر می توانید ستاد انتخاباتی خودتان را اداره کنید

واکنش جهانپور به سخنان 2 کاندیدا: اگر می توانید ستاد انتخاباتی خودتان را اداره کنید