مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 18:002021-06-08سياسي

جوابیه شورای شیخ شبان به ادعای یکی از اعضا/ اتهامات مطروحه را قویا تکذیب می کنیم


در پی انتشار یک مصاحبه از اعضای شورای روستای شیخ شبان در این رسانه، رییس شورا در پاسخ به این موضوع جوابیه ای صادر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد در پی انتشار یک مصاحبه از اعضای شورای روستای شیخ شبان با عنوان ادعای عضو شورا مبنی بر تخلف گسترده در شیخ شبان/ از ناپدید شدن پول قیرها تا فروش غیرقانونی زمین در این رسانه، رییس شورا در پاسخ به این موضوع جوابیه ای صادر کرده است.

در ذیل جوابیه رییس شورای روستای شیخ شبان را در ذیل می خوانیم: سلام علیکم آنچه به نام دفاع از حقوق مردم و با ادعای دلسوزی و وظیفه شناسی، توسط خانم قنبری همزمان با سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب(ره) و شهادت امام جعفرصادق(ع) در فضای رسانه ای اتفاق افتاد بیشتر و بیشتر از آن نشر اکاذیب، تهمت، افترا و تشویش اذهان عمومی و ایجاد جو بدبینی نسبت به اعضای محترم شورای اسلامی و دهیار محترم(سابق) باشد چوب حراج به آبروی روستای شهیدپرور شیخ شبان و مردمان نجیب و ایثارگر و شهیدپرور این روستاست.

بدیهی است چنانچه ادعاهای مطرح شده توسط خانم قنبری قابل پیگرد و واجد وصف قانونی باشد سازوکار قانونی برای رسیدگی و بررسی قضایی و حقوقی در محاکم صالحه قضایی فراهم بوده و نیازی به طرح اتهامات واهی و اثبات نشده در فضای رسانه ای نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه شورای شیخ شبان به ادعای یکی از اعضا/ اتهامات مطروحه را قویا تکذیب می کنیم

جوابیه شورای شیخ شبان به ادعای یکی از اعضا/ اتهامات مطروحه را قویا تکذیب می کنیم