مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 19:302021-06-08سياسي

کارنامه آیت الله رییسی نشانگر کارآمدی و توان مدیریتی در رفع مشکلات است


رییس ستاد مرکزی آیت الله رییسی در استان اردبیل گفت: کارنامه درخشان آیت الله رییسی نشانگر کارآمدی، توان بالای مدیریتی و تحول خواهی در رفع مشکلات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید حامد عاملی شامگاه گذشته در جمع اعضای ستاد مردمی آیت الله رییسی در شهرستان اردبیل اظهار کرد: آیت الله رییسی در طول دوران 40 سال گذشته که در مسندها و پست های مختلف قرار داشته دچار آلودگی های سیاسی نشده و از مردم فاصله نگرفته اند و ذره ای لکه سیاه در زندگی این شخص وجود ندارد.

وی افزود: انشاالله مردم با انتخاب آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور آتی کشور تفاوت بین دولت انقلابی و جهادی با دولت نشسته را در تمام بخش های زندگی خود خواهند دید و کارنامه درخشان آیت الله رییسی نشانگر کارآمدی، توان بالای مدیریتی و تحول خواهی در رفع مشکلات است.

عاملی تشریح کرد: بسیاری از افرادی که هم اکنون با تهمت های ناروا و دروغ سعی در تخریب چهره عطوف و کارآمد آیت الله رییسی دارند خود وابسته به مراکز زر و زور و جریانهای منتسب به آن هستند و اما این بار مردم با و اشرافی گری با هیچ شخصی تعارف و مماشاتی نداشته و به مافیاهای قدرت باج نداده است.

انتهای پیام/3463/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه آیت الله رییسی نشانگر کارآمدی و توان مدیریتی در رفع مشکلات است

کارنامه آیت الله رییسی نشانگر کارآمدی و توان مدیریتی در رفع مشکلات است