مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 22:252021-06-08سياسي

واکنش جهانپور به اظهارات دو نامزد درباره واکسن کرونا


کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در توییت هایی به ادعا های دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره واکسن کرونا واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، جهانپور در توییتی نوشت: اظهار فضل نمایشی برای 4 تا رأیی که قطعا حاصل نخواهد شد و وعده و وعید پوشالی ناشی از عدم شناخت، دردی را دوا نخواهد کرد.

وی افزود: کرونا و واکسن که هیچ، این بزرگواران اگر می توانند همین دو سه هفته ستاد انتخاباتی خودشون رو اداره کنند، واردات واکسن تقلبی و آمار کرونا بماند برای بعد!جهانپور همچنین در توییت دیگری نوشت: استحضار دارید جایی واکسن کرونا 10 تا و صدتا و هزارتا نمی فروشد مگر در بازار سیاه و واکسن فیک و مافیای قاچاق!او گفت: برای روشن شدن مطلب، منتظر می مانیم نامزد مدعی فهرست مدعیان واردات واکسن مورد نظر خود، مستندات اصالت کالای ادعایی و پروفرم ها را ارائه کنند.

وی تصریح کرد: دانستن حق مردم است!به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز سه شنبه در دومین برنامه مناظره با انتقاد از وضعیت واکسیناسیون کرونا در کشور، گفت: ما این امکان را داشتیم که بسیاری از افراد واکسینه شود، اما این کار انجام نشده است این در حالی است که زهرا شیخی رییس ستاد قاضی زاده هاشمی قبلا گفته بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جهانپور به اظهارات دو نامزد درباره واکسن کرونا

واکنش جهانپور به اظهارات دو نامزد درباره واکسن کرونا