مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 00:302021-06-08حوادث

طرح یک موضوع به بهانه سرقت از منزل سلبریتی!


من به این بازیگر کشورمان پیشنهاد می دهم حالا که مردم را در جریان سرقت از خانه شان قرار داده، موارد ایمنی و ضعف های ایمنی خانه را نیز بیان کند! - من به این بازیگر کشورمان پیشنهاد می دهم حالا که مردم را در جریان سرقت از خانه شان قرار داده، موارد ایمنی و ضعف های ایمنی خانه را نیز بیان کند! چند روز قبل خانه آزیتا ترکاشوند (بازیگر) مورد سرقت قرار گرفت و او با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود خبر این سرقت را منتشر کرده و نوشت: مگه داریم انقدر راحت وارد خونه مردم بشن و دزدی بکنن برن.

اگه من دیشب منزل بودم واقعا چه بلایی سرم میومد؟ کی پاسخگو بود.

این قضیه با واکنش پلیس همراه شد و سرهنگ موقوفه ای (رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ) در مصاحبه ای اعلام کرد: متاسفانه خانه این خانم بازیگر، کمترین تجهیزات و امکانات تامین امنیت را نداشت، پنجره ها در طبقه اول بدون حفاظ بوده و ساختار ومعماری بالکن نیز به گونه ای بود که عملا تبدیل به یک پلکان برای سارقان شده بود.

[.

] من به این بازیگر کشورمان پیشنهاد می دهم حالا که مردم را در جریان سرقت از خانه شان قرار داده، موارد ایمنی و ضعف های ایمنی خانه را نیز بیان کند تا شاید مردم با کمک از این موارد توجه بیشتری به ایمنی منازلشان داشته باشند با توجه به نکته آخر رییس پلیس و توجه به نکات ایمنی از طریق هنرمندان ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح یک موضوع به بهانه سرقت از منزل سلبریتی!

طرح یک موضوع به بهانه سرقت از منزل سلبریتی!