مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 02:052021-06-08سياسي

اختصاص 95 میلیارد ریال به حوزه راهداری کهگیلویه


نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: طی یک سال گذشته 95 میلیارد ریال جذف و برای احداث جاده ها، حذف نقاط حادثه خیز و بهسازی جاده های روستایی شهرستان هزینه شده است.

- حجت الاسلام سید محمد موحد در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از تامین 95 میلیارد ریال برای حوزه راهداری شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده خبر داد.

نماینده مردم این استان در مجلس شورای اسلامی گفت: این میزان اعتبار در یکسال گذشته برای احداث جاده ها، حذف نقاط حادثه خیز، بهسازی، آسفالت جاده های روستایی و کمک به حوزه راهداری در این شهرستان ها تامین شده است.

وی با بیان اینکه این میزان اعتبار با همکاری وزارت راه و شهرسازی و برای محرومیت زدایی تامین شد، افزود: از این مبلغ 750 میلیارد ریال برای احداث و تعمیرات ابنیه فنی، حذف نقاط حادثه خیز، نگهداری، بهسازی و آسفالت راه روستایی در شهرستان های چهارگانه هزینه می شود.

حجت الاسلام موحد با بیان اینکه 140 میلیارد ریال نیز برای ارتقاء ایمنی مسیر های ارتباطی در مناطق کوهستا نی این مناطق هزینه شده است اضافه کرد: در مجموع 60 درصد از این اعتبار در شهرستان های کهگیلویه، چرام و، لنده و بهمیی هزینه شده است.

وی فرسودگی ماشین آلات راهداری را یکی از مشکلات اساسی حوزه راهداری اشهرستان کهگیلویه دانست و گفت: در یکسال گذشته با همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 95 میلیارد ریال به حوزه راهداری کهگیلویه

اختصاص 95 میلیارد ریال به حوزه راهداری کهگیلویه