مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 02:252021-06-08حوادث

خراسان رضوی/ 4 کشته در تصادف جاده نیشابور


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: براثر تصادف یک دستگاه خودروی سواری پراید با کامیون در جاده قدیم نیشابور به سبزوار چهار تن کشته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از روابط عمومی اورژانس 115 نیشابور مصطفی افشار نیک افزود: ساعت 18:43 روز سه شنبه در پی اعلام این حادثه به مرکز ارتباطات 115 بلافاصله 2 دستگاه آمبولانس پایگاه های جاده ای نصرآباد و شهر فیروزه به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: براثر شدت حادثه و جراحات شدید وارد شده چهار مصدوم در صحنه فوت کرده و یک مصدوم نیز توسط کارشناسان اورژانس 115 درمان سرپایی شد و مصدوم دیگر که وضعیت هوشیاری مناسبی نداشت به بیمارستان حکیم نیشابور انتقال داده شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: با توجه به اعلام حادثه ویژه توسط واحد بحران دانشکده علوم پزشکی نیشابور بلافاصله بالگرد و اتوبوس - آمبولانس آماده اعزام شدند که به دلیل فوت مصدومان در صحنه این اعزام ها لغو شد.

افشار نیک افزود: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و با سرعت مطمئنه و حفظ رعایت فاصله طولی از اتفاق حوادث ناگوار جلوگیری کنند و در صورت بروز حادثه با حفظ خونسردی با شماره سه رقمی 115 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی/ 4 کشته در تصادف جاده نیشابور

خراسان رضوی/ 4 کشته در تصادف جاده نیشابور