مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 02:552021-06-08اقتصادي

احیای 6 واحد تولیدی در قم از ابتدای سال جاری


استاندار قم با اشاره به هدفگذاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای إحیای 38 واحد صنعتی راکد در سال 1400 اظهار کرد: در دو ماهه نخست سال جاری، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در سخنانی به تداوم برنامه بازدید از واحدهای صنعتی تولیدی در استان در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها توجه داد و خاطر نشان کرد: این برنامه با جدیت پیگیری می شود.

وی یادآور شد: در سال جاری، احیای 38 واحد صنعتی و تولیدی هدفگذاری شده است و بر این اساس و در دو ماه گذشته، تعداد 6 واحد را احیا کردیم و 32 واحد دیگر را نیز به تدریج و طی هفته ها و ماه های آینده احیا خواهیم کرد.

استاندار قم ادامه داد: کارآفرینان واحدهای تولیدی و صنعتی قم تلاش دارند تا با تکیه بر دانش بومی، خلاقیت و نوآوری را در دستور کار خود داشته باشند.

سرمست صادرات محوری را از دیگر شاخص های واحدهای تولیدی بازدید شده در استان و در سال جاری عنوان کرد و گفت: برخی از واحدهای تولیدی در استان محصولات خود را به بیش از 10 کشور جهان صادر می کنند که این امر بسیار قابل توجه است و باید مورد توجه همه کارآفرینان در استان باشد.

وی با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی و تلاش تولیدکنندگان و صنعتگران استان برای بومی سازی تکنولوژی و صادرات محور کردن محصولات خود اذعان کرد: از صاحبان صنایعی که این ویژگی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 6 واحد تولیدی در قم از ابتدای سال جاری

احیای 6 واحد تولیدی در قم از ابتدای سال جاری