مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 02:552021-06-08پزشكي

گردشگری سلامت در انتظار ریل گذاری صحیح در کلانشهر شیراز


استان فارس و شهر شیراز سال هاست به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور شناخته می شود و با توجه به داشتن جاذبه های فرهنگی، تاریخی و مذهبی، آب و هوای معتدل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علاوه بر جاذبه های طبیعی و تاریخی کلانشهر شیراز، توان تخصصی پزشکی و داشتن ده ها بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی مجهز دانشگاهی، دولتی و خصوصی، موجب شده است تا این شهر بتواند طیف گسترده ای از خدمات پزشکی را به مراجعه کنندگان ارائه دهد و این مهم یکی از مزیت هایی است که موجب جذب بیشتر گردشگران و رونق صنعت توریسم و تقویت گردشگری سلامت می شود.

پیوند عضو، عمل های چشم، زیبایی و پوست، شیمی درمانی و پرتو درمانی انواع سرطان ها، جراحی های لاغری، قلب و عروق، ارتوپدی و درمان ناباروری تنها بخشی از خدماتی است که در بیمارستان های مجهز این شهر ارائه می شود.

عمل های نادری همچون عمل های چشم مرحوم پروفسور خدادوست یا پیوندهایی که در این شهر انجام شده است نیز، نشان دهنده تخصص پزشکان و امکانات پزشکی این شهر است.

علاوه بر این، شیراز دارای بهترین متخصصان ارتوپدی و بهترین جراح­ های زیبایی است و همانطور که بیان شد، در زمینه­ چشم پزشکی بسیار پیشرفته است و درمان های دندانپزشکی در شیراز نیز با قیمت های پایین تر از سایر کشورها صورت می­ گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری سلامت در انتظار ریل گذاری صحیح در کلانشهر شیراز

گردشگری سلامت در انتظار ریل گذاری صحیح در کلانشهر شیراز