مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-09اقتصادي

برخی از روستاها در تابستان هیچگونه منبع تامین آب ندارند


برخی از روستاها در تابستان هیچگونه منبع تامین آب ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امین قصمی بیان داشت: علاوه بر کاهش شدید بارندگی ها، با تشدید خشک سالی امسال خبرهای خوبی در حوزه آب نخواهیم داشت و در بخش منابع آب سطحی و زیرسطحی با چالش هایی جدی مواجه خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: علی رغم تلاش آبفا در مدیریت و تأمین نیاز آبی مردم استان، تابستان پیش رو تابستانی بی دغدغه نخواهد بود و برای گذر از آن با کمترین تنش آبی، نیاز به همکاری بیشتر مردم در بخش مدیریت مصرف آب داریم.

قصمی، ایجاد ظرفیت آب شیرین کن ها برای تأمین آب هرمزگان در شرایط بحرانی و خشک سالی به ویژه تابستان پیش رو را ظرفیتی ملموس و تأثیرگذار دانست و عنوان کرد: اگر پروژه های نمک زدایی در نقاط مختلف استان نبود قطعاً امروز با چالش های جدی تری در تأمین نیاز آبی نقاط حساس و استراتژیک استان نظیر جزایر و شهرهای بندرعباس، بندرلنگه و بندرخمیر مواجه می شدیم.

وی تاکید کرد: علی رغم کاهش چشمگیر حجم آب سدها و افت سطح آب چاه ها، با بهره برداری از آب شیرین کن ها تاکنون توانسته ایم این موضوع را تا حد زیادی مدیریت کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از روستاها در تابستان هیچ گونه منبع تأمین آب ندارند، دغدغه اصلی آبفا را آبرسانی به این روستاها بیان کرد و گفت: این شرکت علاوه بر آبرسانی سیار،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از روستاها در تابستان هیچگونه منبع تامین آب ندارند

برخی از روستاها در تابستان هیچگونه منبع تامین آب ندارند