مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-09سياسي

برنامه درسی «سلامت دهان» و «پروتز» تهیه شد/ تدوین نهایی سند پیرادندانپزشکی


دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی در جدیدترین اقدامات خود برنامه درسی رشته های «سلامت دهان» و «پروتز» و تدوین سند توسعه پیرادندانپزشکی را نهایی کرد.

- ، در چهار جلسه کمیته پیرادندانپزشکی دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی در نوبت های چهارم تا هشتم این کمیته تصمیماتی از جمله تدوین سند راهبردی پیرادندانپزشکی و تهیه و تکمیل کوریکولوم دو رشته کارشناسی پروتز و بهداشت دهان ودندان (یا پرستاری دندانپزشکی) اتخاذ شد.

در طول جلسات کمیته راهبردی پیرادندانپزشکی تدوین نهایی سند توسعه دوره های پیرادندانپزشکی و تدوین و نهایی کردن عناوین و کوریکولوم رشته های سلامت دهان و پروتزهای دندانی در دستور کار قرار گرفت.

همچنین اولین نشست تعامل نظام دانشگاهی و فضای اجتماعی با موضوع نقش دانشکده های دندانپزشکی در ارتقاء سلامت دهان و دندان معلولین با همکاری شهرداری منطقه 4 برگزار شد.

در ششمین جلسه کمیته راهبردی پیرادندانپزشکی دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی نیز مجموعه سیاستها و راهبردهای ملی سلامت دهان مبتنی بر شواهد در ایران و گزارشی از انجام مطالعات تطبیقی در سطح جهان ارائه شد.

در این جلسه مقرر شد موضوع اصلاح تشکیلات اداری و انجام کارسنجی های لازم در دانشکده های دندانپزشکی خصوصاً کارکنان غیر هیئت علمی بررسی و شرح و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه درسی «سلامت دهان» و «پروتز» تهیه شد/ تدوین نهایی سند پیرادندانپزشکی

برنامه درسی «سلامت دهان» و «پروتز» تهیه شد/ تدوین نهایی سند پیرادندانپزشکی