مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-09اقتصادي

120 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در بوشهر کشف شد


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با کشف 120 دستگاه ماینر جدید در این استان شماره ماینرهای کشف شده در استان بوشهر هزار و 449 دستگاه رسید.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا حشمتی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از کشف 120 دستگاه ماینر در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در راستای تامین برق پایدار مشترکان طرح جمع آوری ماینرها و رمز ارز های غیرمجاز از نیمه دوم سال گذشته آغاز شده و همچنان با جدیت ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیان کرد: با توجه به اینکه ماینر ها مصرف برق بسیار بالایی دارند و هر یک دستگاه مانیر به اندازه یک کولرگازی برق مصرف می کند، با هدف عبور موفق از پیک بار تابستان سعی بر این است تا از فعالیت آنها در این ایام جلوگیری شود.

حشمتی ادامه داد: بر اساس طرح تشویقی اعلام شده توسط توانیر، مشترکانی که اقدام به معرفی دارندگان ماینرهای غیر مجاز کنند تا سقف 20 میلیون تومان از پاداش نقدی برخوردار خواهند شد.

وی اظهار کرد: صنعت برق امسال با توجه به افزایش دما و همچنین کاهش بارش ها که منجر به کاهش تولید شده، و همچنین استفاده بی رویه رمز ارزهای غیر مجاز  شرایط خاصی را تجربه می کنند و می طلبد که مشترکان محترم با مدیریت مصرف همکاری لازم را برای عبور موفق از پیک بار تابستان ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در بوشهر کشف شد

120 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در بوشهر کشف شد