مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-09پزشكي

پارک فناوری سلامت کرمانشاه؛ زمینه ساز اشتغال و رشد اقتصادی منطقه


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پارک فناوری سلامت زمینه اشتغالزایی، رشد صادرت، خلق ثروت و سرمایه گذاری خارجی و رشد اقتصادی را فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، اولین شورای پارک فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، رییس دانشگاه، رییس پارک و روسای دانشگاه های کلان منطقه 3 آمایشی برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این نشست، اظهار داشت: تغییر نام معاونت پژوهشی به تحقیقات و فناوری، تاکید بر گسترش فناوری، تولید ثروت و حرکت به سمت دانشگاه های نسل سه و چهار بود.

محمودرضا مرادی تصریح رد: یکی از ارکان مهم حوزه فناوری دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری است که باعث توانمندسازی شرکت ها برای ورود به بازار و ایجاد، انتقال و بومی سازی دانش و نیز ارتباط موثر با صنعت برای عملیاتی کردن ایده ها می شود.

وی اضافه کرد: امکانات خوبی در کلان منطقه وجود دارد که می توانند در کنار هم باعث رشد منطقه شوند و با توجه به اینکه یکی از معضلات مهم منطقه کمبود زمینه کار است، این امکان می تواند زمینه اشتغالزایی، رشد صادرت، خلق ثروت و سرمایه گذاری خارجی و رشد اقتصادی را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک فناوری سلامت کرمانشاه؛ زمینه ساز اشتغال و رشد اقتصادی منطقه

پارک فناوری سلامت کرمانشاه؛ زمینه ساز اشتغال و رشد اقتصادی منطقه