مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-09سياسي

سردار تقی زاده: واکسن ایرانی فخرا در تراز واکسن های جهانی است


جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: واکسن ایرانی فخرا در تراز واکسن های جهانی است و برتری هایی نیز نسبت به نمونه های خارجی خود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار قاسم تقی زاده جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آیین آغاز فاز دوم کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی فخرا طی سخنانی اظهار داشت: وزارت دفاع و نیروهای مسلح در کنار فعالیت های نظامی کارهای بسیار بزرگی را انجام داده است که موجب افتخار ماست.

وی ادامه داد : خوشبختانه توانستیم بعد از شیوع به دست بیاوریم و توانستیم موشک های زمین به زمین را نقطه زن کنیم و در صنعت هوایی با ساخت جنگنده آموزشی و سلاح انفرادی به به برتری هایی نسبت به غرب دست یابند.

همچنین بسیاری از تجهیزات را تولید کردیم که قابل گفتن و اعلام عمومی نیست که انشالله در زمان خود برخی از آنها اعلام خواهد شد.

سردار تقی زاده گفت: در حوزه ساخت واکسن یکی از افتخارات بزرگ ما این است که در زمان شهید فخری زاده تیمی و کادری بسیار فهیم و دانشمند را تشکیل دادند و فاز تحقیقاتی واکسن ایرانی را آغاز کردند که الحمدالله با پشتیبانی های صورت گرفته توانسته ایم به موفقیت های خوبی و مراحل موفقیت آمیز در شرکت سپند برسیم و امیدواریم در زمان ریاست جدید این سازمان نیز موفقیت ها ادامه یابد و شاهد توسعه ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار تقی زاده: واکسن ایرانی فخرا در تراز واکسن های جهانی است

سردار تقی زاده: واکسن ایرانی فخرا در تراز واکسن های جهانی است