مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-09سياسي

دنبال برون سپاری فعالیت های کمیته امداد در استان بوشهر هستیم


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در تلاش برای برون سپاری بخشی از فعالیت های کمیته امداد در استان بوشهر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا میری صبح چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: با شناسایی دقیق و واقعی نیازهای مددجویان، به دنبال رفع نیازهای مددجویان گام بر می داریم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: تقویت مددکاری اسلامی با استفاده از آموزه های دینی و متناسب با نیازهای خانواده های تحت پوشش را دنبال می کنیم.

میری ادامه داد: به دنبال برون سپاری بخشی از فعالیت ها کمیته امداد هستیم تا زمینه ارائه خدمات بهینه و با کیفیت فراهم سازیم.

وی با اعلام اینکه فرایند علمی در ارائه خدمات به جامعه مددجویی را ضروری می دانیم، گفت: استفاده از نخبگان و جامعه علمی استان بوشهر را به عنوان یک سرفصل مهم کاری دنبال خواهیم کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: تلاش برای هم افزایی با دستگاه های خدمت رسان و خیرین حقیقی و حقوقی را به عنوان یکی از برنامه های محوری در کمیته امداد استان بوشهر پیگیری می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این آیین محمدرضا میری به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر معرفی و از زحمات احمد لطفی تقدیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال برون سپاری فعالیت های کمیته امداد در استان بوشهر هستیم

دنبال برون سپاری فعالیت های کمیته امداد در استان بوشهر هستیم