مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-09فرهنگي

دنیرو جشنواره ترایبکای امسال را از بهترین ها خواند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، پس از وقفه ای که شیوع کرونا در برگزاری جشنواره ترایبکا به صورت فیزیکی ایجاد کرد، این جشنواره امسال بازگشته است و میزبان نشست ها، - رابرت دنیرو و جین رزنتال که ایجادکنندگان جشنواره فیلم ترایبکا هستند از جشنواره امسال به عنوان یکی از عوامل بازگشت نیویورک به زندگی پس از کووید 19 یاد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، پس از وقفه ای که شیوع کرونا در برگزاری جشنواره ترایبکا به صورت فیزیکی ایجاد کرد، این جشنواره امسال بازگشته است و میزبان نشست ها، پنل ها و برنامه های متنوع نمایش فیلم در قلب شهر نیویورک است.

دوره امسال این جشنواره که از 9 ژوئن (امروز چهارشنبه 19 خرداد) تا 20 ژوئن برگزار می شود، در بیستمین دوره برگزاری اش واژه فیلم را از نام خود حذف کرده است.

این دوره کمی با دوره های قبلی متفاوت است و دلیل آن هم این است که شهر به آرامی دارد از ماه ها فاصله اجتماعی و ایجاد محدودیت های شدید، به زندگی عادی بازمی گردد.

این جشنواره امسال قصد دارد تا در 5 منطقه نیویورک و به صورت برگزاری در فضا های باز کار خود را دنبال کند.

جین رزنتال از بنیان گذاران این جشنواره در این باره گفت: اهمیت این جشنواره برای اقتصاد محلی بسیار زیاد است و در حالی که اقتصاد از بی رونقی رنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیرو جشنواره ترایبکای امسال را از بهترین ها خواند

دنیرو جشنواره ترایبکای امسال را از بهترین ها خواند