مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-09اقتصادي

پروژه های مسکن مهر تاپایان شهریور تکمیل می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: مهمترین اولویت ما اتمام مسکن مهر در استان تهران است و در این مورد تعهد کردیم که این پروژه تا پایان تابستان سال جاری و در شهریور ماه به اتمام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در حاشیه دومین نشست معاونین هماهنگی امور استانداری های کشور که صبح امروز در استانداری تهران  برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به آخرین ماه های کاری دولت دوازدهم، تمام اهتمام بر اجرای تعهداتی است که به مردم داده شده و اتمام پروژه های ناتمام در اولویت سیاست و برنامه هایی بوده که در استانداری پیش بینی شده است.

وی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات در حوزه زیست محیطی و استعلام ادارات و سازمان ها گفت: موضوعاتی مانند مترو و پروژه های راه در حال رفع مسئله و رسیدگی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران افزود: طی هماهنگی که با وزارت کشور انجام گرفت، معاونین عمرانی سراسر کشور با حضور در استانداری تهران، تجربیات، موفقیت ها و موضوعات کاری را مورد تبادل نظر قرار دادند.

چراغعلی بیان کرد: تحویل دولت، شهرداری ها و شوراها از جمله موضوعات مهم مطرح شده در این جلسه بود تا به نحو احسن به شوراها، شهرداران جدید و مسؤولانی که زمام امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های مسکن مهر تاپایان شهریور تکمیل می شود

پروژه های مسکن مهر تاپایان شهریور تکمیل می شود