مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-09حوادث

بخشش یک اعدامی در خوزستان


یک محکوم از قصاص نفس، 48 ساعت پیش از اجرای حکم با عفو و بخشش اولیای دم بخشیده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، رییس دادگستری شوشتر گفت: سال 94 در جریان نزاع دسته جمعی، در پی بحث و جدالی که بین منازعین ایجاد شده بود یک نفر توسط شلیک گلوله به قتل می رسد.

مصطفی آباد افزود: پس از دستگیری قاتل و طی مراحل قانونی پرونده، با تنفیذ حکم قصاص نفس از سوی دیوانعالی کشور، پرونده جهت اجرای حکم قصاص قاتل، به اجرای احکام ارجاع داده می شود.

وی ادامه داد: در این 5 سال، بزرگان و خیرین فراوانی جهت جلب رضایت و عفو و بخشش اولیای دم واسطه شدند، ولی نتیجه ای حاصل نشد و خانواده مقتول بر اجرای حکم قصاص پافشاری می کردند و قاتل در انتظار کابوس اجرای حکم قصاص خود بود.

وی افزود: در 48 ساعت باقیمانده برای اجرای حکم قصاص، با توجه به پشیمانی قاتل از ارتکاب این جنایت و درخواست وی و خانواده او از شورای حل اختلاف شوشتر برای جلب رضایت اولیای دم، اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان بلافاصله به این موضوع ورود کرده و با استفاده از ظرفیت سادات، خیرین و بزرگان منطقه بالاخره با رضایت خانواده مقتول، اجرای حکم قصاص قاتل را به یک ماه به تعویق می اندازند تا زمینه صلح و سازش در این پرونده را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش یک اعدامی در خوزستان

بخشش یک اعدامی در خوزستان