مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-09پزشكي

مردم با خیال راحت واکسن کرونا را تزریق کنند / تزریق 20 هزار دُز در جنوب غرب خوزستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره با حواشی اخیر مربوط به واکسیناسیون گفت: مردم بدون توجه به شایعات، با خیال راحت واکسن کرونا رو تزریق کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، شکرالله سلمان زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، در خصوص حواشی به وجود آمده پیرامون تزریق واکسن کرونا، با بیان تزریق بالغ بر 20 هزار دُز واکسن در منطقه جنوب غرب خوزستان و در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان به گروه های هدف تعیین شده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای هیچکدام از گروه های سنی تعیین شده برای منطقه جنوب غرب خوزستان کمبود واکسن نداریم و عزیزانی که دوز اول را نیز تزریق کرده اند به هیچ عنوان نگران تزریق دوز دوم نباشند.

وی با بیان اینکه هر فردی هر نوع واکسنی تزریق کرده باشد دوز دوم را نیز برای وی نگه داشته ایم، عنوان کرد: عارضه خاصی بعد از تزریق واکسن وجود ندارد، اما افرادی که داری تب هستند واکسن نزنند، فردی که به کرونا نیز مبتلا شده باشد یک ماه بعد از ابتلا، شرایط تزریق واکسن را خواهد داشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به این موضوع که منتظر هستیم که بلافاصله بعد از تایید واکسن ایرانی و توزیع آن، تزریقش در منطقه ما نیز آغاز می شود، تصریح کرد: کماکان از افراد بالای 70 سال تقاضا می کنیم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با خیال راحت واکسن کرونا را تزریق کنند / تزریق 20 هزار دُز در جنوب غرب خوزستان

مردم با خیال راحت واکسن کرونا را تزریق کنند / تزریق 20 هزار دُز در جنوب غرب خوزستان