مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-09پزشكي

همدان کمبودی در داروهای کرونا ندارد/ استقبال از تولیدات دارویی پژوهشگران


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه کمبودی در تامین داروهای کرونا در همدان نداشتیم گفت: با تامین داروهای مورد نیاز طبق پروتکل درمانی وزارت بهداشت، - ایرج خدادادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در پیک های کرونا مشکل تامین داروهای کرونا را نداشتیم اظهار کرد: خوشبختانه داروهای مورد نیاز را پیش بینی و از قبل پیک تهیه کردیم و به همین خاطر در این ایام با مشکلی مواجه نبودیم.

وی با بیان اینکه تمام پزشکان ملزم به رعایت پروتکل ها در نحوه استفاده از داروها شدند گفت: ممکن است پزشکی معتقد باشد دارویی را خارج از پروتکل برای درمان بیماران موثر بوده و با کمبود هم مواجه باشد اما داروهایی که وزارت بهداشت در پروتکل درمانی قید کرده بود و همه مکلف به رعایت آن بودند، از سوی دانشگاه تامین شده و کمبودی نداشتیم.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه در بیمارستان ها نیز در موارد بستری هیچگونه کمبودی در خصوص داروهای مورد نیاز نداشتیم گفت: در حال حاضر کاهش شیب بیماری کرونا را شاهد هستیم که امیدواریم پیک بعدی اتفاق نیفتد.

وی در پاسخ به اینکه آیا اخیرا پژوهشگران استان داروهایی را برای درمان کرونا معرفی کرده اند که به وزارت بهداشت اعلام شود؟ عنوان کرد: خیر، کسی مراجعه ای نداشته، البته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان کمبودی در داروهای کرونا ندارد/ استقبال از تولیدات دارویی پژوهشگران

همدان کمبودی در داروهای کرونا ندارد/ استقبال از تولیدات دارویی پژوهشگران