مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-09سياسي

لزوم اصلاح و بازبینی اساسنامه جایزه فناوری مصطفی (ص)


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هرچند برخی ابهامات و مشکلات در بسط و ارتقای جایزه مصطفی (ص)مطرح است، ولی می توان در دوره های بعدی جایزه نسبت به بازبینی و اصلاح اساسنامه اقدام کرد.

- به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی یازدهمین نشست شورای سیاستگذاری جایزه مصطفی (ص)، با حضور سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و جمعی از اعضای این شورا برگزار و گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته برای برگزاری چهارمین دوره آن ارائه شد.

عاملی در این نشست ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جایزه گفت: در چند سال اخیر جایزه مصطفی در زمره جوایز مهم و کلیدی جهانی محسوب می شود که کار دشواری بوده و دبیرخانه جایزه در کشف و شناسایی چهره های شاخص علمی جهانی موفق عمل کرده است.

وی رعایت مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص جایزه جهانی پیامبر اعظم (ص) را لازم دانست.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: ایرانیان به دلیل فرهنگ میزبانی خوبی که دارند برخی مواقع خودشان را فراموش کرده و دیگران را مرجح می دانند.

نمی توان رتبه جهانی ایران که در سال 2020 تولید علم آن از لحاظ کمی رتبه 15 و از لحاظ رتبه کیفی 12 و در نانو رتبه چهارم پیدا کرده را نادیده گرفت و در اهدای جوایز دانشمندان ایرانی را لحاظ نکرد؛ البته نباید جانب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اصلاح و بازبینی اساسنامه جایزه فناوری مصطفی (ص)

لزوم اصلاح و بازبینی اساسنامه جایزه فناوری مصطفی (ص)