مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-09سياسي

بیانیه جمعی از نمایندگان در تقدیر از نظارت های میدانی رییس مجلس


جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای، از نظارت های میدانی رییس مجلس تقدیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیانیه مجمع نمایندگان استان ایلام همراه با عده دیگری از نمایندگان، در تقدیر از سفرهای استانی و نظارت میدانی رییس مجلس قرائت شد.

در این بیانیه آمده است: تشکیل مجلس یازدهم با حضور نمایندگان شریف، شجاع و انقلابی بارقه های امید را در دل های مردم عزیز کشورمان زنده کرده است.

حضور میدانی شخص اول قوه مقننه به همراه نواب رییس و رؤسای کمیسیون ها در دورترین روستاها و مناطق محروم کشور برای نظارت موثر و حل مشکلات مردم حلقه مفقوده فرآیند خدمتگزاری است که به لطف الهی با جدیت تمام از جانب مجلس یازدهم در حال انجام است.

روز دوشنبه هفته جاری مردم غیور مرزدار و شهیدپرور استان ایلام میزبان ریاست محترم مجلس، ریاست محترم کمیسیون کشاورزی، ریاست کمیسیون عمران و سایر همکاران بودند.

میهمانان عزیز در بازدیدها و نظارت میدانی و جلسات اداری که در قدمگاه شهدای ایلام برگزار شد از نزدیک با برخی چالش ها و مسائل مردم آشنا شدند.

مجمع نمایندگان استان ایلام به نمایندگی از عموم مردم ولایتمدار لازم می داند از تشریف فرمایی مهمانان عزیز و در رأس آن جناب آقای دکتر قالیباف سپاسگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جمعی از نمایندگان در تقدیر از نظارت های میدانی رییس مجلس

بیانیه جمعی از نمایندگان در تقدیر از نظارت های میدانی رییس مجلس